czwartek, 28 lutego 2013

Moja kolekcja lakierów cz.5- Ados i lakiery z Textil Market

Dzisiaj tak jakby połączone dwa posty o lakierach w jednym, bo mam po dwa z tych firm więc nie chce mi się robić krótkich postów, które mają po 2 zdjęcia.


Lakiery firmy Ados. Przyznam szczerze, że one maja już swoje lata ale jeszcze nie zgęstniały. Już nawet nie pamiętam gdzie i za ile je kupiłam. Fajnie kryją , już jedna warstwa daje radę. Ten szary wygląda super. Troszkę jak  srebrny.


Smart Girls Get More. To nazwa lakierów produkowanych dla sieci Textil Market. Ten granat jest świetny, też ładnie kryje jedna warstwa, a ten złoty to szczerze? Nie pamiętam:P Ale wydaje mi się, że lepiej wyglądają dwie warstwy i coś mi się przypomina, że ten granatowy po dwóch warstwach też lepiej wygląda. One kosztują chyba 3,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz