poniedziałek, 4 lutego 2013

Niedziela w Tesco

Tak jak wczoraj obiecałam tak jest post o tym co wczoraj w Tesco kupiłam. Nie było tego wiele, a większość nie nadaje się do pokazania na blogu. Nie miałam w planach żadnych konkretnych zakupów oprócz trzech. No i kupiłam sobie farbę do włosów Joanna Naturia, nr 213-srebrny pył, cena 5,99 zł. Muszę jakoś wyrównać ten mój kolor włosów. Drugą rzeczą którą miałam w planach to osłonka na doniczkę dla mojego storczyka który wypuszcza po raz drugi pączki. Jak zakwitnie to dam fotki:) Trzecią rzeczą jest biustonosz F&F, kolor cielisty, cena 39,00zł. Ale niestety go nie mierzyłam, mąż twierdził że będzie dobry, ja mówiłam że za mały no i miałam rację. Więc go nie pokażę na blogu. Muszę jechać i go wymienić, mam nadzieję że się da.

W rzeczywistości jest bardziej purpurowa, ale tak wyszło zdjęcie. Cena 15,99zł. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz