piątek, 22 lutego 2013

Moja kolekcja lakierów cz.1- MISS SELENE

Rozpoczynam serię postów. Na początek będzie kolekcja moich lakierów. W każdej serii będzie niewiele lakierów bo tak sobie je porozkładałam. Dziś firma Miss Selene. Mam najwięcej lakierów tej firmy bo są bardzo tanie i jak dotąd to najczęściej je kupowałam, teraz przestawiłam się na FajnePaznokcie i za niedługo planuję większy zakup, ale o tym będzie w poście o tej firmie.
Jeśli chodzi o opinie o lakierach to będą pod konkretnym zdjęciem.

Nr 216, w rzeczywistości bardziej neonowy. Wymaga dwóch warstw, ale jest śliczny, taki wiosenny.

Nr 133, perłowy, troszkę ma odcień złoty, zawsze nakładałam jedną warstwę bo lubię jak perłowe lakiery nie kryją całkiem. Taki delikatny.

Nr 244, w rzeczywistości bardziej fioletowy, fajnie się komponuje z tą zielenią i różem. Potrzebne 2 warstwy.

Nr 102, mój ulubiony, biały, perłowy, już bardzo stary, ale wciąż nie zgęstniał. Bardzo delikatny, elegancki. Uwielbiam go.

Nr 149, perłowy z odcieniem lila, nakładam jedną warstwę tak jak tego wcześniejszego ze złotym odcieniem.

Nr 151, w rzeczywistości bardziej granatowy, można nakładać dwie warstwy ale ja dawałam jedną.

Nr 161, w rzeczywistości bardziej neonowy róż, trzeba nałożyć dwie warstwy, bardzo fajnie wygląda na krótkich paznokciach.

2 komentarze:

  1. Przypomniałaś mi o tych lakierach kiedyś były moimi ulubionymi a najbardziej ten różowy ;)Zapowiada się ciekawa seria postów ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moimi ulubionymi też były, ale odkąd zaczęłam kupować większe buteleczki to już nie są. Większy pędzelek jednak ma swoje zalety.

      Usuń