poniedziałek, 25 lutego 2013

Rossmann- Perfecta i Lovely

Taka mała przerwa w postach kolekcji lakierów. W sobotę byłam w Rossmanie bo potrzebowałam czegoś na moją łuszczącą się skórę na czole. Pogrzebałam trochę na necie i znalazłam poradę żeby kupić peeling i maseczkę nawilżającą. Oto efekt moich zakupów.

Peeling enzymatyczny Perfecta Dax Cosmetics. Cena bodajże 10,99zł. Nakłada się go jak krem przed snem i rano myje twarz. I nie wiem czy dzięki niemu czy dzięki poniższej maseczce, łuszczący się naskórek znikł.
Maseczka Perfecta Dax Cosmetics, cena 1,69zł za sztukę, ja kupiłam dwie. Nakłada się ją na twarz, a po 15 minutach wciera w buzię lub ściąga płatkiem kosmetycznym. Ja ściągnęłam bo za dużo jej było, żeby ją wetrzeć.

No i nie przeszłam obojętnie obok stoisk z kosmetykami kolorowymi i zakupiłam taki oto lakier do paznokci Lovely za 4,49zł. Oglądałam kilka różnych ale ten kolor mi się wyjątkowo spodobał. Na zdjęciu poniżej lepiej widać jego odcień. Na paznokciach po jednej warstwie jest delikatny błękit z przebłyskującymi złotymi drobinkami. A po drugiej warstwie jest już śliczny błękit, identyczny jak poniżej tylko z delikatnym perłowo- złotym odcieniem. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.



1 komentarz:

  1. Nie ma jak zakupy ;) Już wiem czego moja skóra potrzebuje peelingu z Perfect ;)

    OdpowiedzUsuń