niedziela, 24 lutego 2013

Moja kolekcja lakierów cz.2- FajnePaznokcie

Zakupiłam dopiero kilka lakierów ze strony www.fajnepaznokcie.pl. To dopiero początek mojej przygody z tym sklepem, ponieważ jestem bardzo zadowolona z ich lakierów, zwłaszcza tych za 2,49zł. Tania przesyłka, bo tylko 7 zł, a wkrótce mam zamiar kupić kilka kolejnych i to też tych najtańszych. W jednym z pierwszych postów jest napisane o dwóch lakierach, które dziś pokazuję.

To jest TEN lakier. Na zdjęciu na stronie jest dużo ciemniejszy, na paznokciu dokładnie taki jak na moim zdjęciu. Cena 2,49zł, wystarczy jedna warstwa i pięknie kryje, no i ekspresowo wysycha, uwielbiam te lakiery.

To TEN. Szczerze to jeszcze go nie próbowałam jak to wychodzi, gdyż nie miałam okazji. Kupiłam tak na próbę, z ciekawości. Myślałam że wygląda inaczej, że to nie jest takie pudełeczko z puszkiem. Jak kiedyś wypróbuję to pokażę.

A tu TEN, niby zielony to aksamit a ten to zamsz ale wyglądają tak samo, też go nie próbowałam jeszcze. Niestety nie  mam identycznej bazy pod niego i pewnie dopiero go wypróbuję jak sobie kupię.

To TEN, należy do odcieni perłowych, jedna warstwa nie kryje całkowicie, ale to mają do siebie perłowe odcienie, mimo tego jest taki fajny, delikatny kolorek. No i ekstraszybko schnie.

A tego nie znalazłam już na sklepie, być może się skończył na magazynie. W każdym razie był on w odcieniach fioletu, numer R324. Też świetnie kryje już pierwsza warstwa i szybko schnie, a kolor na paznokciach może ciut ciemniejszy niż buteleczce.

To TEN. I tu przyznam, że się bardzo zawiodłam.W opisie pisze żeby nałożyć 3 warstwy. Mi nawet 4 nie pokryły całkowicie płytki. No chyba że coś źle robię, ale raczej nie. A w buteleczce tak ładnie zmienia kolor:( Może trafiłam na jakiś "uparty" odcień.

2 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie korzystałam z lakierów tej marki ale po Twoim wpisie z chęcią je wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam, tylko właśnie z tych NTN szybkoschnące.

      Usuń