poniedziałek, 11 lutego 2013

Muszę się wyżalić

Już wiem że tego bloga nikt nie czyta, więc zacznę chyba pisać w nim moje żale a nie opinie o produktach. Mam dosyć tego wszystkiego. Jak już coś zacznie się pieprzyc raz to już ciągnie się w nieskończoność. Nienawidzę tej zimy, nienawidzę siebie i tego że nie mogę znaleźć pracy. Byłam dzisiaj w UP dowiedzieć się o pewnej ofercie, dali mi formularze do wypełniania i mam im przywieźć. Pasowałoby zaraz jutro przywieźć, ciekawe jak pojadę jak na drogach lodowisko, ja się boję autem jechać (jeszcze tym zasranym złomem). A jak zacznę starego prosić o to żeby ze mną pojechał to będzie wył że mam sama jechać. I jaki ku*wa sens w tym wszystkim. Już nie mam sił do tego wszystkiego;( ciągle tylko kłótnie i kłótnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz