środa, 6 lutego 2013

Tesco F&F, kolczyki, usprawiedliwienie

W poniedziałek pojechałam do Gemini Park do Tesco, żeby wymienić ten zamały biustonosz, przy okazji wziełam sobie dżinsy i kolczyki. Za takie pienądze nie mogłam przejść obojętnie obok nich.

Biustonosz zwykły, miseczki miękkie, z fiszbinami, kolor cielisty, cena 39 zł. Na razie niewygodny ale może się rozchodzi.


Dżinsy proste, czarne, rozciągliwy materiał. Cena jak widać 49zł. Muszę je skrócić, jak każde inne spodnie bo jestem niska.


I takie kolczyki. Na wyprzedaży po 4 zł. Był tak ogromny wybór, że nie wiedziałam jakie wziąć i wziełam te.
Apropos kolczyków. Mam mnóstwo kolczyków, które jakiś czas temu robiłam sama. Kiedyś dam fotki jak one wyglądają.
Wczoraj nałożyłam farbę na moje nieszczęsne włosy, ale nie dodam dzisiaj zdjęcia z tym co mi wyszło (chyba że troszkę później), ponieważ dopiero co wróciłam ze spaceru z moją psinką, na którym zmokłam i moje włosy nie nadają się do pokazywania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz