niedziela, 31 marca 2013

TAG: Kocham wiosnę

Przyznam, że podejrzałam temat tego postu na YouTube, ale tak mi się spodobał, że postanowiłam też go zrobić.
1. Ulubiony wiosenny lakier do paznokci.

 Bo ma taki kolor jak niebo wiosną. Ale po Świętach dostanę kilka nowych lakierów więc może się zmienić:)

2. Ulubiony wiosenny produkt do ust.

Jako że nie znoszę mieć posmarowanych ust czymkolwiek, to toleruję tylko pomadki ochronne. A ta pachnie ślicznie i nie smakuje jak smalec...

3. Ulubiona wiosenna sukienka.


Nie mam sukienki, więc dałam tylko inspiracje. Nie mam bo nie lubię sukienek...

4. Ulubiony wiosenny kwiat.

Żonkil ze względu na wiosenne kolory.


Hiacynt bo tak cudownie pachnie


Tulipan bo jest tak wiosenny i ma w sobie ten urok.

5. Ulubione wiosenne akcesoria.


Niestety nie jestem ich posiadaczką jednak mnie inspirują.

6. Najbardziej ekscytujący wiosenny trend.


Podobno modne będą/są pastelowe makijaże... Śliczne ale czy się odważę wypróbować na sobie???

Bo jeśli chodzi o modę to podobno także pastele. I to najbardziej lubię.

7. Ulubiona wiosenna świeca.

Nie mam ulubionej świecy, jeśli chodzi o zapach jaki powinien według mnie unosić się w moim domu wiosna to ten:

Olejek pomarańczowy do aromaterapii- kilka kropel do kominka i już jest super.

8. Ulubione wiosenne perfumy/mgiełka/zapach.


Już je pokazywałam. Woda toaletowa Yves Rocher. Ulubiona na wiosnę, bo jak się nią spryskam to pachnę jakbym wyszła z bzu:)

9. Jaka jest u ciebie wiosna.

Proszę bardzo. Niedziele Wielkanocna, a za oknem śnieg i ulewa... Nie chciało mi się wychodzić dalej poza dom, więc zdjęcie robiłam z drzwi bo za bardzo padało.

10. Co jest najlepsze według ciebie w wiośnie.

Wiosenne ciepełko: 
Zieleń młodych listków i trawki: 

No i ten charakterystyczny zapach wiosny, który da się poczuć tylko na wsi. Zapach poruszanej przez kiełki roślin ziemi i zapach pączków na drzewach. Uwielbiam to. 

11. Czy lubisz wiosenne porządki.

Po części. Lubie sprzątać w ogródku, grabić trawnik, bo zawsze znajdę młodą trawkę i pączki wyrastających kwiatków. Lubie przycinać krzewy i ogólnie wszystko co trzeba robić na wiosnę na zewnątrz. Bo w domu to lubię wieszać świeże, pachnące firanki, umyć podłogi w kwiatowym płynie i porządnie wywietrzyć przy tym dom, i czekać na słoneczku aż podłogi wyschną. A wieczorem położyć się do łóżka w pachnącej, wywietrzonej pościeli. 

12. Twoje plany na święta.

No cóż, plany lubią się zmieniać, aja szczerze tego nie cierpię. Dziś minęła już połowa Wielkanocnej Niedzieli, my nadal odpoczywamy w domowych pieleszach, dopiero obiad będę robić, wieczorem do kościółka i potem może zahaczymy o jakąś rodzinkę. A na jutro plan taki, żeby jechać do rodzinki do Krakowa. No zobaczymy. 

To tyle na dziś. Pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz