wtorek, 19 marca 2013

Katalog+próbki

 Wczoraj listonosz przyniósł mi 3 duże koperty. W pierwszej był katalog Marizy.

W wiosennym katalogu- do pobrania także tutaj, wody toaletowe Subtittle w trzech zapachach, do tego perfumetki- ich odpowiedniki, cienie w tęczowych kolorach, nowości w postaci maseczek, peelingu i żelu do mycia twarzy, oraz ostatni dzwonek na produkty 25+, 35+ i 45+. Widzę że ten katalog jest dużo ciekawszy od poprzedniego i jak mi się uda to na coś się skuszę.

A z próbek to dostałam przesyłkę od firmy IBSS Biomed za konkurs z tej strony.

W środku był list, poradnik intymny- jak być niedostępną dla bakterii i grzybów, kalendarzyk na 2013 rok, kalendarzyk menstruacyjny i dwie saszetki żelu Provag- do ochrony, pielęgnacji i łagodzenia podrażnień okolic intymnych. Chociaż od dawna stosuje Lactacyd Femina i jestem z niego zadowolona, to z chęcią wypróbuję tą nowość

A w trzeciej kopercie były próbki od Ziaji. Pisałam im maila z prośba o próbki dla skóry suchej, wrażliwej i podrażnionej i mimo że odesłali mi, że nie przysyłają próbek i napisali poradę jakie preparaty stosować to i tak dostałam kilka próbek i jestem bardzo zadowolona.  Z chęcią wypróbuję i jak się sprawdzą to kupię produkt pełnowymiarowy.


W kopercie było:
ulotka z produktami Ziaja Med.
ulotka z produktami Ziaja z bio olejkami
próbka kremu ujędrniającego na dzień Ziaja Med profi;aktyka zmarszczek
próbka kremu redukującego podrażnienia na dzień Ziaja Med skóra sucha, wrażliwa
próbka kremu na dzień i na noc z bio olejkiem arganowym dla skóry bardzo suchej i podrażnionej,
próbka kremu na dzień i na noc z bio olejkiem z awokado do skóry suchej, zmęczonej
próbka kremu na dzień z bio olejkiem z pestek winogron do skóry wrażliwej, mało elastycznej.
Jak widać sporo tego:)
recenzję na pewno zamieszczę:)

2 komentarze:

  1. Jakby mój listonosz przynosił takie przesyłki to też bym się cieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To żadna tajemnica, wystarczy posiedzieć troszkę na stronie zafree.com.pl i na pewno coś dostaniesz. Ja czekam na kolejne przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń