czwartek, 28 marca 2013

Tęsknię:(

Nie mam jakoś weny do pisania:(
Zresztą nie robię też żadnych zakupów,a nie mam też pomysłu na posty. Jutro jadę z na przedświąteczne zakupy, czego nienawidzę. Znowu kolejki przez cały sklep:/
Może jeszcze dziś, albo w ciągu najbliższych dni zamówię sobie kilka nowych lakierów do paznokci ze strony fajnepaznokcie.pl. A kiedy je dostanę to tym bardziej nie wiem.
nie mam weny do pisania bo zasmuciło mnie to, ze musimy wyjechać za granicę, żeby się czegoś dorobić. A najbardziej boję się tego , że wkońcu wyjdzie tak, że mój mąż wyjedzie a ja zostanę sama :(

A czemu taki tytuł postu? Bo zwyczajnie tęsknię za wiosną i za ciepłem:( a na dodatek przed chwila w tv powiedzieli że zimowa aura może potrwać do maja... Czyli dobrze mówią ludowe przysłowia, ze jak w Czterdziestu Męczenników zimno to tak będzie jeszcze 40 dni. A Męczenników było chyba 10 marca... Przysłowia mówią też o powodzi...



Nie, to nie są zdjęcia aktualne... niestety:(

1 komentarz: