poniedziałek, 18 marca 2013

Niedzielny obiad

Dzisiaj przepis na pyszną pieczona pierś z kurczaka, którą zrobiłam wczoraj na obiad.

Oto składniki: dwie połówki piersi z kurczaka (bo na dwie osoby), olej, ulubione przyprawy. Ja dałam marynatę staropolską do mięs i drobiu, majeranek i paprykę mieloną ostrą.

Piersi polać kilkoma łyżkami oleju, posypać przyprawami i natrzeć je nimi, przykryć folią aluminiową i wstawić do lodówki na godzinę.  Potem piec  piekarniku około 40 minut.

Tak wygląda gotowy obiad. Mięsko jest pyszne i zdrowsze od smażonego. Do tego surówka z sałaty, pomidora i cebuli w sosie paprykowo-ziołowym winegret.

2 komentarze:

  1. wygląda bardzo apetycznie ;) chętnie spróbuje chociaż niestety nie jestem za dobra kucharka:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic trudnego, naprawde. Też nie byłam superkucharką, ale sytuacja zmusiła, jak się wylądowało na swoim garnuszku to jakos o męża trzeba dbać. A widocznie odkryłam swój talent;)

    OdpowiedzUsuń