środa, 20 marca 2013

Mętlik

Nie chce mi się pisać czemu mam mętlik w głowie... Po prostu mi się nie chce. Wszystko mnie dołuje ;(
Zima na wiosnę to tylko jeden z powodów. Nic mi się nie chce, nawet posta ze zdjęciami dawać.
Zresztą i tak nikogo to nie obchodzi bo oprócz mnie kilka osób ogląda mojego bloga.
Źle mi jest i to wszystko. Boję się co będzie za tydzień, za miesiąc czy za pół roku. I to nie jest taki zwykły niepokój o przyszłość. To jest strach, jak rozwiną się te problemy, które już nas dręczą.
Powiem tak szczerze, że nawet miałabym jakie zdjęcia dać do postu ale nie chce mi się.
Zresztą kto czyta bloga normalnej kobiety i to jeszcze takiej, która nie pokaże swojej twarzy. Teraz powodzenie maja blogi modowe i takie których właścicielki mają też konto na YT z vlogami. Ja konto mam ale nie w tym stylu.
Tyle, bo nie mam ochoty na pisanie:(

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję,że wszystko Ci się ułoży i minie dołujący nastrój.
    życzę Ci dużo uśmiechu i mimo wszystko radości z pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak miewam a tym bardziej dziś jak brak nadziei na wiosnę. Pozdrawiam

      Usuń