sobota, 27 września 2014

Kapsułki piorące Vizir

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie http://www.everydayme.pl/, aby dostać próbkę jakiegoś produktu. Niedawno administratorzy tej strony postanowili założyć Grono Ambasadorów, które będzie testowało produkty marki P&G.
Zarejestrowałam się do Grona, jak również zapisałam do pierwszego projektu- testowania kapsułek do prania Vizir. Na moje szczęście moje zgłoszenie zostało zaakceptowane:)
Poniżej trochę więcej informacji na temat kampanii.

W paczce, którą przywiózł mi kurier było, jak widać powyżej jedno pełnowymiarowe opakowanie kapsułek zawierające 15 sztuk, a do tego 15 pojedynczych pudełeczek, w każdym po jednej kapsułce.
Oprócz tego było jeszcze to:
Patrząc od prawej strony:
-Kartka z powitaniem w projekcie Vizira
-15 sztuk ulotek o kapsułkach
-książeczka z przewodnikiem o projekcie
-książeczka z ankietami

O co chodzi w tym projekcie?
Mam rozdać po jednej kapsułce i ulotce moim znajomym, rodzinie, przy tym przeprowadzić z nimi rozmowę na ich temat. Czyli wysłuchać, jakie mają pytania i na nie odpowiedzieć, a przy okazji dać ankietę do wypełnienia.

Po takiej rozmowie, wchodzę na swój profil na stronie https://gronoambasadorow.everydayme.pl/pl/#, gdzie wypełniam raport z każdej przeprowadzonej rozmowy o kapsułce oraz wypełniam ankietę w takim sam sposób, w jaki wypełniła go dana osoba.

Być może ta kampania wymaga troszkę wkładu ze swojej strony, zwłaszcza to raportowanie rozmów, ale nie zajmuje to jednak tak długo czasu.  Na cały projekt jest przeszło dwa miesiące, tak że nie ma się z tym co spieszyć. A myślę, że za całe opakowanie kapsułek warto poświęcić troszkę czasu na raporty. Wkońcu to aż 15 darmowych prań niebylejakimi kapsułkami.

Na koniec może jeszcze napiszę własną opinię o tych kapsułkach.
Fajne jest to, że kapsułki nadają się i do kolorów i do białego. Nie trzeba kupować osobno dwóch rodzajów proszku czy kapsułek. A to, że się nadają już udało mi się sprawdzić. Po pierwsze białe skarpetki są dużo bielsze niż przy użyciu innych detergentów. A po drugie dżinsy, które zwykle farbują, tym razem trzymały kolor. Tak, że to chyba wystarczy. Ja jestem bardzo zadowolona. Nie wiem co prawda jaka jest cena tych kapsułek, przypuszczam, że będą dośc drogie, ale myślę, że raz na jakiś czas sobie na nie pozwolę.

1 komentarz: