wtorek, 3 września 2013

Nowy wymiar bloga

Postanowiłam odmienić trochę mojego bloga.
Oprócz postów z zakupami, przemyśleniami i innymi, które pojawiły się już na tym blogu, będę dodawać posty, w których za każdym razem będzie jakieś zdjęcie, nazwijmy je "zdjęciem dnia". Będzie to po prostu przypadkowe zdjęcie, które zrobiłam byle gdzie i byle czemu/komu. I w poście będę opisywać to zdjęcie, dodawać moje przemyślenia co do niego.
Oczywiście informacja- nie będzie to fotoblog, bo takowy już mam dragonka.flog.pl

Dzisiejsze zdjęcie nie jest zrobione dziś oczywiście, co zresztą widać. Zrobiłam je kiedyś, ze 2 lub 3 tygodnie temu, jak pojechałam z siostrą do wynajmowanego domu. Poszłyśmy zajrzeć do sadu na śliwki i zobaczyłam taki widok.Taki typowo wakacyjny, troszkę bardziej nowoczesny jak na nasze strony widok, gdyż takie bale słomy nie pojawiają się u nas często, chociaż już coraz częściej. Drobni gospodarze wciąż mają małe "kostki", a tacy większy już takie fajne owalne.
Tęsknię już za latem, taka nieprzyjemna pogoda dzisiaj było, zimno i silny wiatr, czego nienawidzę. Mam nadzieję, że jeszcze będzie ciepło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz