wtorek, 10 września 2013

Galeria+ spacerek+ spacerkowy outfit

Jestem kobietą o tzw. plus size, więc jeśli ktoś będzie miał jakieś ale co do mojego wyglądu to niech przeczyta notkę.
W niedzielę byłam w Galerii Gemini Park, w Tesco zakupiłam sobie krzesło obrotowe do biurka, przecenione o 50 zł ze 149 zł na 99 zł. Zaczął się rok szkolny więc wszystko potaniało. Teraz tylko czekać, aż założymy internet, niestety na to muszę poczekać bo się okazało, że zapomnieliśmy zapłacić ostatni rachunek z poprzedniej umowy. Wszystko przez pośpiech związany z wyjazdem do Niemiec.
Odwiedziłam też mojego ukochanego KIK!'a, co prawda nie kupiłam, żadnego ciucha, tylko dwie latarenki solarne, które wyglądają jak lampiony chińskie.



A wczoraj poszłam z siostrą i pieskami na spacerek. Na pierwszym zdjęciu pieski a na drugim mój outfit, tak jak pisałam wyżej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz