wtorek, 10 września 2013

TAG: 40 przypadkowych pytań

Lubię takie posty :P

1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
Na spacerze z siostrą i pieskami.

2) Czy kiedykolwiek zjadlaś kredke?.
Nie, chociaż wiem jak smakuje:P a nie wiem skąd :)

3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak, dekoracyjne pudełeczko z mydłem.

4) Czy masz na sobie skarpetki?
Nie mam

5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie byłam

6) Czy jest Ci gorąco?
Nie, jest w sam raz

7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Woda Oaza z Biedronki

8) Co ostatnio jadłaś?
Zupę serową z curry i kokosem

9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Prawdopodobnie tak jak dziś, u taty

10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Teść z kolegą

11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Tak

12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Nie mam planów

13) Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Na fb pewien, już nie-znajomy

14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Nie wiem

15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Be Delicious Night DKNY

16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Byłam

17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Nie mam najlepszego przyjaciela, chyba, że zalicza się do niego mój mąż, to jest w tej chwili w pracy.

18) Czy masz opalenizne?
Niewielką

19) Czego teraz słuchasz?
Wiadomości sportowych w Polsacie

20) Czy kolekcjonujesz cos?
Przewodniki turystyczne

21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Dawno temu, jak szłam pieszo z siostrą i kuzynostwem, było ciemno, my szliśmy bez oświetlenia całą drogą. Było tylko upomnienie. Nie liczę tego ile razy zostaliśmy zatrzymani do kontroli razem z mężem.

22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
Nie pamiętam, ale pewnie tak, bo jak byłam mała to wszystko przez słomkę chciałam pić

23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
"Jednak nie będzie uszek, bo nie ma nadzienia... :(" ha ha ha :)

24) Lubisz ostre przyprawy?
Lubię

25) Kiedy ostatni raz wzięłaś przysznic?
Taki typowy w kabinie to 14 lipca, w dzień wyjazdu z Niemiec :) bo w domu mam wannę.

26) Czy jesteś bogata?
Nie

27) Jaka jest w Ciebie pogoda?
Już jest ciemno ale było czyste niebo z pojedynczymi pierzastymi chmurkami i baardzo ciepło, teraz już chłodniej bo wieczór.

28) O której godzinie budzisz się rano?
Ostatnio około 9-10-tej bo nie muszę wcześnie wstawać.

29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Marley i ja

30) Jaki masz dzwonek w tel?
Na wszystkich: DJ Cookie- Fly On The Wings Of Love
Na męża: Lacuna- Celebrate

31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak, w Niemczech 3 razy

32) Ile masz rodzeństwa?
Jedną siostrę

33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Laptop ale z myszką i osobną klawiaturą, położony na biurku

34) Co planujesz dziś robić?
Już nic bo jest 19:33.

35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
W niedzielę, czyli przedwczoraj.

36) Jakie jest twoje ulubione radio?
ESKA

37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Kebaba

38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieski

39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Wczoraj akurat już spałam, albo przynajmniej leżałam w łóżku, a zwykle to siedzę z mężem.

40) Czy masz zwierzęta?
W domu, gdzie mieszkamy suczkę- dalmatynkę, a w domu rodzinnym- 2 kundelki i 4 kotki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz