czwartek, 11 kwietnia 2013

Zbiorowy haul zakupowy



Bodajże we wtorek wieczorem byłam w Rossmanie i kupiłam sobie kilka drobnych rzeczy, a dziś byłam w drogerii Laboo i też kupiłam kilka rzeczy.
Maseczka z Rossmanna Rival de Loop. Jak widać na zdjęciu jest półtorej opakowania bo jedną połówkę już użyłam. Cena 1,69 zł za podwójne opakowanie. Szukałam od dawna maseczki typu peel-of czyli takiej, którą się nakłada jak żel na twarz, a ściąga się jak folię lub zastygniętą galaretkę:) Bardzo lubię takie maseczki jeszcze z czasów szkolnych jak miałam taką z Avonu. Szkoda, że w Rossmannie nie ma takich maseczek w normalnych tubkach. 

Isana odżywka do włosów, pojemnośc 20 ml, czyli jednorazowa, cena 3,29 zł chyba. Jest to odżywka z jedwabiem.Zakupiłam dwie, jedną zużyłam tego samego wieczora. I szkoda że odżywka nie ma pełnowymiarowego opakowania, bo jak na jednorazową tubkę to kosztuje za dużo. Włosy po jej użyciu miałam cudownie miękkie i bardziej wygładzone.



A teraz trzy kosmetyki z drogerii Laboo



 Korektor antybakteryjny Bell, cena 8, 95zł

 


Odżywka intensywna regeneracja, Ziaja, cena 4,85zł


 
Szampon Joanna Profesional, do włosów farbowanych, pojemnośc 1litr (!), cena 13, 60zł.
O zapachu wiśni- pachnie jak wiśniowy kompot domowej roboty:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz