środa, 3 kwietnia 2013

Kolejne próbki

 Jeszcze jeden post dzisiaj. Przed chwilą listonosz przyniósł mi trzy przesyłki.


Pierwsza, jaką otwarłam była od Everyday me.


 A w środku próbka płynu do mycia naczyń Fairy o zapachu granatu i czerwonej pomarańczy- jestem bardzo ciekawa jego działania bo jak do tej pory używam Pur i sprawdza się świetnie. Drugą próbką jest balsam natychmiastowo nawilżający po goleniu 3w1 Gillette Pro- to oczywiście wypróbuje mój mąż.

W drugiej kopercie od firmy Miralex było:

Jej zawartość to dwie próbki nawilżającego żelu intymnego Feminum. Niebieski z kwasem mlekowym, eliminujący niedobory wydzielania śluzu w pochwie. Czerwony to Feminum AKTIV z sola sodową kwasu hialuronowego, przeznaczony do nawilżania i ochrony nadwrażliwej śluzówki przed agresywnymi czynnikami środowiska w przypadku suchości pochwy. Hialuronian sodu wspomaga regenerację błony śluzowej w pochwie.
Oprócz próbek była ulotka o Vitagyn C i ulotka o oby żelach Feminum.


Trzecia przesyłka, a raczej paczuszka była od Pharma Nord. Firma prowadziła przez jakiś czas promocję na darmowe opakowanie wybranego preparatu.

Ja wybrałam Bio-Chrom.
W całej paczce było opakowanie z 30 tabletkami suplementu diety Bio-Chrom, broszura o wszystkich produktach Pharma Nord, ulotka z cennikiem i list.

Jestem superzadowolona z dzisiejszych przesyłek:)



1 komentarz: