wtorek, 14 października 2014

Sweterek DIY

To mój pierwszy post tego typu. Nie mam na tyle pomysłów ani talentów, żeby robić jakieś rzeczy własnoręcznie. Ale dziś pokaże wam jak ozdobiłam sweterek, który miał małe dziurki na łokciach, a szkoda było mi go wyrzucić. Poniżej instrukcja jak łatwo zrobic takie łatki.


To mój sweterek. Nie chciałam go wyrzucać bo ma bardzo przyjemny materiał i bardzo go lubię.

Do zrobienia ozdoby potrzebowałam kawałku dżinsu.

Odrysowałam kształt serduszka. Chciałam zwykły owal, ale nie miałam skąd odrysować, więc wzięłam serduszko.
Łatkę przypięłam szpilkami do rękawa sweterka, tak aby zakryć dziurki.
Aby łatwiej było mi przyszywać łatkę, do rękawa włożyłam książkę, żeby nie zeszyć obu warstw rękawa.

Łatki przyszyłam na obu rękawach szwem łańcuszkowym. Użyłam do tego muliny. Doszyłam jeszcze po małym serduszku.

Tak wygląda sweterek po.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz