czwartek, 17 lipca 2014

Nowe zamówienie

Wczoraj przyszła do mnie paczka od fajnepaznokcie.pl. Za całość, razem z przesyłką zapłaciłam niecałe 40 zł. Paczka zawiera trzy litrowe opakowania produktów do włosów- butla z szamponem, butla z odżywką i puszka z maską. Wszystko z firmy Kallos. Skusiłam się na te produkty, bo słyszałam dobre opinie o tej firmie, no i też to że firma Kallos robi profesjonalne kosmetyki do salonów fryzjerskich.
Szampon kosztował mnie trochę ponad 7 zł, odżywka około 11 zł, a maska koło 8 zł. Za litrowe opakowania to chyba grosze, prawda?
Tutaj odnośnik do produktów tej firmy: Kallos.
Na razie będę używać tylko maski bo muszę zużyć inny szampon i odżywkę. Ale na pewno pojawi się recenzja tych produktów.








Jak to w każdym zamówieniu, tak i w tym sklep fajnepaznokcie.pl dodał mi małe gratisy. Tym razem były to:
-próbka perfum Chiodo:
 -śliczne ozdoby na paznokcie:

2 komentarze:

  1. Nomsa fajne ale chętnie bym zobaczyła juz użyte na tobie jaki efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia na pewno będzie, tylko jak już pisałam, muszę zużyć szampon i odżywkę które używam teraz. Maskę użyłam pierwszy raz wczoraj i efekt już zobaczyłam :) Włosy są gładsze i nie puszą się, więc jak na razie pozytyw :)

      Usuń