poniedziałek, 5 maja 2014

Common White Girl Tag

Spodobał mi się ten TAG na YT i postanowiłam zrobić go u siebie, zobaczymy co mi wyjdzie :)


1.Ulubione picie ze Starbucks'a
Nie mam w pobliżu Starbucks'a, chyba najbliżej to Kraków czy Rzeszów, bo nawet w Tarnowie chyba nie ma (chociaż nie wiem). Tak, że nie mam bladego pojęcia jaki napój byłby moim ulubionym.  BTW patrzyłam teraz na lokalizator kawiarni i najbliżej to Kraków, więc ten TAG to chyba tylko dla dziewczyn z kilku miast w Polsce... No ale mniejsza z tym. Ale po przeczytaniu menu to na pewno posmakował by mi któryś z frappucino, bo jeśli dobrze myślę to jest to kawa mrożona, a ja takie uwielbiam, jeszcze z dodatkami. 

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?

Nigdy nie liczyłam czasu, bo zawsze zaraz po wstaniu z łóżka idę do łazienki, potem jem śniadanie i dopiero robię makijaż czy włosy, więc ogólnego czasu od wstania do wyjścia potrzebuję rano na pewno godzinę, ale tak w środku dnia, gdy nie muszę jeść śniadania to jakieś pół godziny.

3.Ile "selfies" robisz dziennie?
Śmieszne pytanie. Nie robię sobie dziennie "selfies". Czasem, ale bardzo rzadko zdarzy mi się przy jakimś święcie, niedzieli czy imprezie, ale to bardzo rzadko. Nie dotarł do mnie szał "selfies". Po prostu nie rozumiem trzaskania sobie fotek co chwilę. I co potem z nimi? I tak zostaną usunięte, chyba że ktoś jest tak w sobie zakochany, że każdą fotkę wrzuca na instagrama lub FB. Ja taka nie jestem...

4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Jako, że nie jestem tam jakimś "fejmem" to wszystkiego mam niewiele. 
Ale to mi nie przeszkadza. 
I tak sporo "followersów" jak na instagram, na którym do tej pory jeszcze nie ujawniłam swojej twarzy hahahah :D

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Nie, nigdy, za stara na to jestem. 

 6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Rzadko są dni, żebym wychodziła gdzieś codziennie, więc ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, ale raczej nie noszę tego samego z dnia na dzień. 

 7.Jesteś rasistką?
Rasizm jest dyskryminacją osób pochodzących z innych  ras, czyli w moim przypadku Murzynów i ludzi o żółtym odcieniu skóry. Ja nie czuję do tych osób żadnej odrazy, czy niechęci, wręcz przeciwnie, chciałabym mieć przyjaciela innej rasy. 

8.Ile masz tweetów?
Zero. Nie ma twittera, nie odczuwam potrzeby posiadania go. Nie mam zamiaru publicznie spowiadać się z każdej minuty swojego życia. 

9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?
Jak już pisałam twittera nie posiadam i nie chcę posiadać. Tumblra mam ale nie korzystam z niego. po kilkudziesięciu może reblogowanych postach przestałąm zaglądać na niego. Więc pozostaje tylko Instagram. 

10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Bardzo różnie. Czasem mam dzień, kiedy chciałabym cały czas siedzieć przed kompem, czasem mnie nosi i ciągle coś robię. Mogę tylko napisać że większość swojego czasu jestem w domu, a co już w nim robię to już inna sprawa. 

11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Alicja Kryger i jej Emil 
https://www.youtube.com/user/alissvlogchannel


12.Jak często malujesz paznokcie?
 Odżywkę mam na paznokciach zawsze. Całą zimę malowałam paznokcie przynajmniej raz, dwa razy w tygodniu, w zależności od stanu lakieru na paznokciach. Teraz z racji tego że miałam trochę robótek w ogródku i na działce, ściełam paznokcie na krótko i maluję tylko odżywką, chcę je troszkę odżywić i zapuścić od nowa. 

13.Jesteś zakupocholiczką?
Nie, chociaż uwielbiam kupować kosmetyki i grzebać po sh. Ale nie jest to moim uzależnieniem. Na szczęście. 

 14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
Chyba raz? Nie lubię oglądać kilka razy tego samego filmu. Zwłaszcza filmu, który jest taki sobie. 

15.Czy posiadasz dużo ubrań?
Myslę, że tak, chociaż ciągle mi czegoś brakuje. 

 16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Zdarzyło mi się to może ze dwa razy, po czym wrzuciłam te zdjęcia na Instagrama. Co innego przepisy na tym blogu :)

17.Robisz makijaż codziennie?
Nie codziennie, tylko wtedy jak gdzieś wychodzę. A jeżeli zdarza się to codziennie, to wtedy tak. Ale nie robię sobie makijażu żeby chodzić w nim po domu.

18.Jakie są twoje oceny w szkole?
Za rok minie 10 lat od mojej matury tak że...

19.Jak często stylizujesz swoje włosy?
Po każdym myciu używam jedwabiu, a przed każdym wyjściem zawsze coś z włosami zrobię, czasem wyprostuję, czasem podkręcę. Tak, że mogę śmiało powiedzieć, że włosy stylizuję zawsze wtedy gdy gdzieś wychodzę. 

 20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Hahaha nieeeeee. Np. dziś, teraz. Dresy, bluza dresowa, dwa warkocze, trochę rozczochrane :P



Podsumowując ten TAG, muszę przyznać, że nie jestem COMMON WHITE GIRL :P, może dlatego że już jakiś czas jestem WOMAN ha ha ha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz