wtorek, 29 stycznia 2013

Do wiadomości

Nie będę pisać postów codziennie, bo nie kupuję każdego dnia kosmetyków, ciuchów czy innych rzeczy, a przecież jedzenia nie będę pokazywać. Dzisiaj dam jeszcze fotki kilku rzeczy, które chciałabym polecić, niestety nie znam cen wszystkich, bo większość z nich jest kupiona przeze mnie już jakiś czas temu, nie wiem nawet gdzie była kupiona. Ale mniej więcej co wiem to napiszę.

Antyperspirant Garniera w kulce. W zasadzie kulek nie cierpię, kupiłam tak na wypróbowanie. Teraz w zimie stosuję go tylko wieczorem po kapieli i powiem wam ze jest dobry, chroni rzeczywiście, może nie 48h bo się myję, ale do wieczora działa. Przynajmniej na mnie. Nie wiem gdzie kupiony i za ile.

Te lakiery moge polecić z całego serca. I to nie żadna reklama. Są to kryjące lakiery, nie perłowe, bo perłowy też mam z tej firmy ale jego trzeba dwa razy nakładać. A te o dziwo nie! Kupiłam na próbę kilka lakierów i innych produktów z tej strony Hurtownia kosmetyczna i jestem bardzo zadowolona z produktów i z tej firmy ogólnie. Te lakiery kosztowały mnie "aż" 2,49 zł za sztukę a są duże-10 ml. Jedna warstwa świetnie kryje i mega szybko schnie. Możne je też kupic na Allegro, u użytkownika AllePaznokcie. Obydwa na paznokciach wyglądaja tak samo jak na zdjęciach, może kiedys dam zdjęcia jak to na moich paznokciach wygląda, czerwony jak widać ma numer 102, na fioletowym numerku nie było, ale ja mam zapisane że to był numerek R324.

Woda toaletowa Adidas Floral Dream, kupiona w Tesco, około 30 zł, 30 ml. Jak widać, troche już zużyłam, ładny, świeży, delikatny zapach, taki wiosenny, lekki, bardzo delikatny, ja takie uwielbiam. Trochę czuć w niej zapach lilii,a le ogólnie duża mieszanka kwiatów. Niby ma opinie że krótko sie zapach utrzymuje na skórze. Na skórze może i krótko ale na ubraniach długo :P

Moje ulubiona woda toaletowa z Yves Rocher z serii Pur Desir, zapch Lilaku albo bzu jak kto woli. Dostałam go gratis do zamówienia. Niestety w sklepie już go nie ma, ale może jeszcze będzie, może tez na Allegro jeszcze jest. Jest przecudny. Poprostu jakbym stała przy krzewie bzu i go bezprzerwy wąchała. Uwielbiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz