poniedziałek, 28 stycznia 2013

Buty w CCC

Jakies dwa tygodnie temu pojechałam do Galerii Gemini Park w Tarnowie. Chciałam sobie kupić jakieś buty na zbliżającą się (jak sie później okazało nie tak szybko zbliżającą się) imprezę w pracy męża. Obeszłam CCC i Deichmanna i w końcu wróciłam do pierwszego bo tam upatrzyłam sobie ładne , niewysokie szpileczki (niewysokie bo nie jestem przyzwyczajona do obcaasów, a pozatym chcę w nich przeatańczyć całą noc), zmierzyłam, były sliczne. W sumie już je za bardzo nie pamiętam, ale poszłam oglądać inne. I zwróciły moja uwagę półbuty (tak pisało na pudełku), z trochę wyższym obcasem, ale miały taką zaletę że napewno nie zlecą mi ze stóp bo mają takie fajnie krzyżujące sie gumy, a ja mam jakies takie dziwne stopy że zwykłe czółenka bez zapięć lubią mi lecieć z nóg. A poza tym tamte wczesniejsze były zbyt delikatne na moje masywne łydki, a te są lepsze- tak mi się wydaje. Kosztowały 79,99zł, rozmiar 37 (troszkę luźne ale 36 byłyby małe), firmy Jennifer&Jennifer.
Te pierwsze, z których z rezygnowałam (jednak udało mi się je znaleźc) to były te: KLIK
Niestety nie znalazłam na stronie sklepu butów, które kupiłam, nie ma pojęcia czemu, ale dodam wam zdjęcia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz