środa, 6 maja 2015

Le Petit Marseiliais

Niedawno zostałam ambasadorką firmy Le Petit Marseiliais. Naprawdę bardzo się ucieszyłam, gdy dostałam maila z wiadomością, że paczka dla mnie jest już przygotowywana. A zaraz na drugi dzień zadzwonił kurier, że jedzie z przesyłką. To było dopiero miłe zaskoczenie :)



W pudełku znajdowało się drugie pudełko, piekne, w kolorze kremowym, sygnowane logiem firmy, a w srodku, jak na poniższych zdjęciach widać, pięknie zapakowane produkty. W pudełku pod cienkimi bibułkami z nadrukiem pola lawendy znalazły sie:
-list powitalny,
-przewodnik po świecie Le Petit Mareiliais
-opaska na oczy, z którą wiązała się zagadka- o niej niżej
-20 próbek żelu pod prysznic Kwiat pomarańczy
-20 próbek mleczka nawilżającego z masłem Shea, słodkim migdałem i olejkiem arganowym
-10 kart dla znajomych, które zawierają hasło do nowej kampanii
-pełnowymiarowy (400ml) żel pod prysznic Werbena i cytryna
-pełnowymiarowy (650ml) żel 2w1 Pomarańcza i grejpfrut

Obydwa pełnowymiarowe produkty miały nałożone na sobie papierowe opaski. Zagadka polegała na odgadnięciu zapachu. to była taka zagadka "dla zabawy". Ja odgadnełam tylko tyle, że są w obu opakowaniach cytrusy:), które uwielbiam.

Jestem strasznie zadowolona z tej paczki, bo uwielbiam wszelakie pachnące żele i płyny do kąpieli. A na dodatek te, które dostałam, mają zapachy takie, które ja najbardziej lubię.

Próbki i karty mam porozdawać znajomym i na stronie ambasadorskiej opisać rozmowy przeprowadzone z nimi.

Aby zostać ambasadorką musiałam wypełnić kilka ankiet i wykonać zadanie konkursowe.
Więcej informacji: TUTAJ-KLIK





2 komentarze:

  1. ja też dostałam ambasadorką tej firmy i dostałam paczkę ...

    Mam pewne zastrzeżenia do szablonu : jest okropny i mało przejrzysty , ten zgniły kolor razi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem tak samo jak ty na krytykę innych: mnie się podoba.

      Usuń